Sprawdź wolne terminy i zarezerwuj wizytę w warsztacie.
Na naszej platformie znajdziesz tylko nowe opony.
Wybieraj spośród uznanych i sprawdzonych marek.
Zamówienie dostarczymy do Twojego lokalnego warsztatu.
Wybierz dogodny termin i umów się na wizytę u mechanika w Twoim
sąsiedztwie. Współpracujemy tylko z najlepszymi warsztatami.
Gwarantujemy profesjonalną obsługę
Awaria? Potrzebujesz fachowej pomocy?
Pomożemy Ci znaleźć najbliższy sprawdzony serwis ogumienia.
Najwyższa jakość obsługi to dla nas podstawa.
Wielki plus za oszczędność czasu. Podoba mi się to, że wszystko mogę zrobić na jednej stronie.
Bardzo duży wybór opon, każdy znajdzie coś dla siebie.
Super, że w jednym miejscu można kupić i umówić wymianę. Nie muszę sam szukać serwisu z wolnym terminem”.
Kumho zostało ogłoszone zwycięzcą International Forum Design Award 2024 (iF Design Award 2024).
Wraz z nagrodami Red Dot Design Award i IDEA Design Award nagroda iF Design Award jest uznawana za jeden z trzech najważniejszych konkursów projektowych na świecie. Od momentu powstania w 1954 roku gospodarzem nagrody jest iF International Forum Design GmbH. Tegoroczne jury składało się ze 132 ekspertów z całego świata, a o tę upragnioną nagrodę rywalizowało około 11 000 zgłoszeń z 72 krajów.
Zwycięski projekt Kumho, ECSTA PS71 EV, jest skierowany na rosnący rynek pojazdów elektrycznych (EV). Jedną z najważniejszych cech ECSTA PS71 EV jest jej wyjątkowa efektywność energetyczna, która pozwala na dłuższy przebieg na jednym ładowaniu. Charakteryzuje się znacznie niższym oporem toczenia w porównaniu ze zwykłymi oponami, zapewniając większą oszczędność paliwa i optymalne osiągi w pojazdach elektrycznych. Testy z oponą zamontowaną w rzeczywistych samochodach wykazały, że jest ona o 115% wydajniejsza pod względem odległości przejazdu od istniejących produktów.
ECSTA PS71 EV zapewnia także cichą jazdę. Zgodnie z obniżonym poziomem hałasu silników elektrycznych, zastosowano w nim nową technologię zaprojektowaną w celu zminimalizowania hałasu powodowanego przez pracę opon. Obejmuje to nowy wzór bieżnika z materiałami pochłaniającymi dźwięk umieszczonymi wewnątrz opony.
Nawet przy natychmiastowym przyspieszeniu i dużej mocy pojazdów elektrycznych opona zapewnia doskonałą przyczepność na drodze i charakteryzuje się lepszą odpornością na ścieranie. Ponieważ pojazdy elektryczne są cięższe niż samochody konwencjonalne i charakteryzują się większym przyspieszeniem, mogą wywierać większy nacisk na opony. Aby rozwiązać ten problem techniczny, ECSTA PS71 EV zaprojektowano tak, aby zapewniał większą wytrzymałość, a jej wzmocniona konstrukcja zapewnia doskonałą moc jazdy i właściwości jezdne. Pomimo tej wzmocnionej konstrukcji minimalizuje opory toczenia wymagane w pojazdach elektrycznych i znacznie poprawia efektywność energetyczną.
Kumho Tire planuje do 2045 roku opracować produkty w pełni wykonane z materiałów zrównoważonych.
Kumho z sukcesem opracowało oponę, w której wykorzystano w 80% materiały pochodzące ze zrównoważonych źródeł, które zastępują materiały petrochemiczne.
Przy obecnym udziale materiałów zrównoważonych na poziomie 25% firma planuje zwiększyć ten udział odpowiednio do 40% i 100% do 2030 i 2045 roku. Kumho Tire prowadzi badania nad oponami przyjaznymi środowisku, wykonanymi z materiałów pochodzących z recyklingu oraz innowacyjnych substancji pochodzenia roślinnego.
Opracowując nową oponę, Kumho zwiększyło wykorzystanie zrównoważonych surowców do 80%, rozszerzając wykorzystanie przetworzonych PET i stalowych kordów, a także sadzy, pochodzącej z olejów pirolitycznych, uzyskiwanych z opon wycofanych z eksploatacji.
Zgodnie z wytycznymi Globalnej Platformy na rzecz Zrównoważonego Kauczuku Naturalnego (GPSNR), Kumho Tire produkuje masowo różnorodne produkty, takie jak kauczuk naturalny, które składają się głównie z materiałów naturalnych. Firma opracowała także opony, wykorzystujące kauczuk syntetyczny, wytwarzany z tworzyw sztucznych, pochodzących z recyklingu, przyjazną dla środowiska krzemionkę, pochodzącą z otrębów ryżowych, oleje na bazie biomasy i chemikalia, wytwarzane na bazie oleju słonecznikowego, a nie ropy naftowej, a także sproszkowane opony odpadowe.
W ramach dążenia do zwiększenia udziału opon ekologicznych, firma dąży do zmniejszenia wpływu na środowisko w całym cyklu życia produktu, w tym w badaniach i rozwoju, produkcji, konsumpcji i utylizacji. Kumho w szczególności koncentruje się na fazie zużycia, dążąc do opracowania opon, które zużywają mniej energii, są bardzo odporne na zużycie, generują niski poziom hałasu i wytwarzają mniej pyłu. Oczekuje się, że wysiłki te pozwolą złagodzić wpływ jej produktów na środowisko, zwiększyć sprzedaż produktów przyjaznych środowisku i zmniejszyć wpływ całego procesu biznesowego na środowisko.
Opona ECSTA HS52 firmy Kumho uzyskała doskonały wynik w niedawnym teście opon przeprowadzonym przez największe w Europie stowarzyszenie samochodowe ADAC (Allgemeiner Deutscher Automobil-Club) i jako jeden z zaledwie trzech produktów otrzymało ocenę „DOBRĄ”.
ECSTA HS52, opona letnia przeznaczona na europejskie drogi i warunki klimatyczne, zajęła trzecie miejsce za produktami firm Continental i Michelin, odnotowując najwyższy wynik wśród testowanych koreańskich marek opon.
W teście porównano osiągi opon letnich (rozmiar 215/55R17), znajdujących się w sprzedaży na rynku europejskim od 16 producentów, w tym Kumho Tire. Testy z udziałem Volkswagena T-Roca obejmowały dwa kluczowe obszary:
„bezpieczeństwo jazdy” - zachowanie na mokrej i suchej nawierzchni,
„równowagę środowiskową” - przebieg, odporność na zużycie, wydajność, poziom hałasu i zrównoważony rozwój.
Dzięki szerokiej gamie rozmiarów, pasujących zarówno do sedanów jak i modeli sportowych, bieżnik ECSTA HS52 ma solidny wzór bloków, który pozwala oponie utrzymać niezmiennie wysoki poziom przyczepności, zapewniając jednocześnie cichą, płynną i komfortową jazdę. Ponadto sztywne, mocne klocki barkowe opony zwiększają skuteczność kierowania, zapewniając maksymalne bezpieczeństwo jazdy.
Kumho zostało również docenione za swoje możliwości technologiczne, gdy ECSTA HS52 zajęła drugie miejsce spośród 55 opon w niedawnym teście bezpieczeństwa hamowania, przeprowadzonym przez jeden z najbardziej prestiżowych europejskich magazynów, Auto Bild. Testowany rozmiar to 205/55R16, najczęściej kupowany element w popularnym europejskim segmencie samochodów kompaktowych.